14 Şubat 2011 Pazartesi

BANA Bİ KOCA LAZIMDI SAAT12Yİ GEÇTİ DAHA İSTEMEM

Her kadının bi cepte tuttuğu bir erkek vardır neden mi??? Tabi ki de sıkıldığında trip atacağı nazını çekecek birini arzuladığı için...Bazen düşünüyorum ben kadın değil miyim diyee...Bırak yedeği mezar taşıma aynen iade yazacaklar diye tırsıyordum. Eskiden annem kızardı birinden hoşlandığımı duyunca aman kızım okulun bitsin derdi.Şimdi o da korkmaya başladı
+kızım senin yok mu bak biz arkadaşız olmaması imkansız anlat annene
-offf anne yok valla yok yaaaaa gelme üstüme
+kızım korkmaya başladım ama
-bi de beni düşün 65 yaşımda 40kedimle mutlu olduğumu sanan gudubet teyze diye seslenilecek bi kadın olup toprak olucam...

Arkadaşlarım bu işe dur demek için çok uğraştı.Sayılarını hatırlayamayacağım kadar çok kişiyle aramı yapmaya çalıştılar ama ben hepsiyle canciğer arkadaş oldum,elimde değil ben dobra ve açık sözlü insanım hiç bir erkek bölesiyle sevgili olmak istemez sadece arkadaş olurlar tıpkı benim gibi...
Yemek yemeğe bayılırım ee sonuç olarak tombalak bi insanım çevrem benden çok takıyor buna yüzün çok güzel neden kendini harçıyorsun böylee diyerekten ben mutluyum böylee neden anlamıyor kimse...
Evet bugün sevgililer günü ve ben yalnızım ilk değil bu 20küsür yıldır böyle alıştım yani AMA yine de içim buruk...
RABBİM BUGÜN KANDİL DUALARI GERİ ÇEVİRMEZSİN SEN NE İSTEDİĞİMİ BİLİYORSUN HADİ BEE YAP Bİ KIYAK SENEYE BURAYA BAŞKA ŞEYLER YAZAYIM HI ;) öptm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder