9 Şubat 2011 Çarşamba

İLİŞKİ KARMAŞASI

Her kadın gibi ben de mükemmel erkeği arıyorum.Hedef evlilik sonuç olarak 20li yaşlardayız ve mükemmel erkeği bir tilki edasıyla aramaktayız.Ortak kriterler belli zaten.İlk kriterimiz yakışıklık; hangi kız yanındaki erkeğin beğenilmesinden hoşlanmaz ki? Yakışıklılık dediğim zaman direk bebek suratlı,cillop gibi,kaslı bir erkek geliyor dimi aklımıza evet ama buna en büyük rakip ki benim tercihim bu yönde cool insandır.Onun rahatlığı,kendini kasmaması,doğal halleri ,hazır cevaplılığı beni benden alan özelliktir ve kişiyi gözümüzde dünyanın en yakışıklı bireyi haline getirir.ikinci kriterimiz işi,kariyeri ve maaşı; her bayan kendinden bir adım yukarıda biriyle olmak ister çünkü bu kriterler gücü ifade eder ve bayanlar sevgililerinin kanatları altında olmayı çok sever.Üçünkü kriterimiz sosyal olması ; malak gibi kıçı yayıp sadece yatan adamla kim olmak ister ki... Dördüncü kriter ; OFFF başlarım lan kriterine tek başarılı olan yol ne biliyor musunuz? Benim çevrem çok fazladır ve tanıdığım tüm kız arkadaşlarımla ortak olan düşüncemiz de şudur ALIŞKANLIK...
Kız senin ağzınada yapsa istemesede sen peşinden git o sana bi alışsın sonra ortadan kaybol kız göt olsun peşinden zaten gelir o :D (%100 çalışıyor)
Biz milyon tane kriter koyarız lakin sonuç elimizde en fazla 3-4 kiriteri tutturabilen bir hödük. Ve biz o milyon tane kriteri siler atarız ve adama taparız ama o hödük kendini nimetten sayarcasına sizi takmaz.Biz bunlara bile katlanırız ama o hödük olmuyor be güzelim yapamıyoruz der siz(ben) göt gibi kalır(ım)sınız.Emek verdiğiniz ilişkinin ardında sadece gözyaşı ve intikam kalır.Şimdi bana boşuna gudubethatun demediler benim intikamlarım çok can yakmıştır.Hani bir türk filmi var KİRPİ hıı ordaki Mazghar Alanson(Kirpi Reşat)gibiyim ben uyku uyuyamam intikamımı almadan çoğu kız saf ayağına yatar ama hepsinin içinde bir kirpi yatar =) ama uzun hikaye bu sonra anlatırım bugün yeterince konuştum.=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder