8 Şubat 2011 Salı

başlangıç


Neden buraya geldim? neden buraya yazıyorum? nedenler kafamda dolanıyor cevabı basit yalnızlık!!!
Aslında yalnız değilsin gudubet diyorum kendime ailen yanında mutlu mesut bi aile tablosu çiziyorsunuz, arkadaşların var feyste kardeş olarak kaydettiklerin falan ama tırıvırı valla hepsi herkes sevgili bulunca seni unutur aramalar haftada 1-2 olur.Eskiden arkadaş,kardeş diyince canımı verecek gibi olurdum artık sadece gülüp eğleneceğin insanlar topluluğu olduğunu anladım ne zaman mı? tabi ki yalnız kalıncaya kadar. Aslında bunun tek sebebi karşımdakiler değil ben de büyük sorunlar var bazen istemiyorum kimseyle konuşmak msj atanlara cvp vermek gelmiyor.Bazen de orospu çocukları ben onlar için neler yaptım onlar beni aramıyorlar bile diyorum.offff peki kabul asıl sorun ben deeee sevgilim yok diye böyleyim lan kaldım evde kokucam valla çevremdekiler küflü diye dalga geçmeye başladılarrrr.Artık ben de takmıyorum canım aman desinler diyorum ama içime ata ata şiştim ben de  dedim böle olmayacak geldim buraya artık yazarım rahatlarım ohhh be gudubethatun geldi vatana millete hayırlı olsun. =)

2 yorum:

  1. Selam,

    Aramıza hoşgeldin diyerek konuyu yumuşak geçeceğim sanıyorsan yanılıyorsun.. Belli ki içinde bulunduğun durumun sadece sana özel olduğu yanılgısı yaşıyorsun.. Üzgünüm Dostum bizlerden çok var buralar da.. Bence seni sen yapan özelliğini ön plana atan bir yazı dizisiyle kendine esir etsen bizi.. Biz de hiç değilse yeni bir şeyler duymuş olurduk.. :((

    Saygılar,

    Berhan

    YanıtlaSil
  2. ben sadece kafama göre yazsam olmaz mı? isteyen okur istemeyen çokta tırt =D

    YanıtlaSil