15 Şubat 2011 Salı

doktorum civanım

Çok hastayım daha yeni eve geldim off ateş başıma vurunca sarhoş gibi oluyorum.happppppşuuuuuuuuuuuuu diye bi hapsırdım karşımda ne göreyim sanırım dünyanın en yakışıklı doktoru vardı.Benim durumum malum burun kıpkırmızı yanaklar al al saçlar özentisiz bağlı eşortmanları çekmişim fışır fışır sümüğümü çekiyorum ama nerden bileyim filinta gibi doktorla karşılaşacağımı offf...Bildiğimiz üzere doktorların %90'ı tipsizdir keldir gözünde gözlükler falan hiç ilgi alanıma girmezler yani...Zaten en süslü halim olsa ne yazar o doktorum civanım kıçıyla dönüp bakmaz bana 40derece ateşimle neler düşünüyorum rabbim...Sonuç mu ne serumu dayadılar uyumuşum gözümü açtığımda doktorum civanım yoktu ama ben şimdi daha iyiyim şükür ama aklım hala doktorumda pofff :( En son 1 yıl önce gitmiştim hastaneye şimdi inanın hergün gidesim var :D neyseee ben dinlensem iyi olacak dualarınızı bekliorum :)

1 yorum: