16 Şubat 2011 Çarşamba

EVLİLİK GÜZELDİR BAY HÖDÜK

Kadınlar evlilikle kafayı bozmuş arkadaşlar diyen hödüğe hitaben yazıyorum bu yazımı...
Bu kadınlar ne istiyor allah aşkına mı diyorsunuz bakınız--->kendimden yola çıkarak anlatıyorum;
Ben erkeğim için savaşmalıyım,mücadele etmeliyim ki değeri olsun benim için,etrafında en azından bi kaç kız olmalı ben onlardan hayatımın aşkını çalmalıyım.Tıpkı çok çabalıyıp aldığım çok para verdiğim kıyafeti dolabımın en güzel yerine koymam ucuz olanı ise iki giyişte fırlatıp atmam hesabı.
Bi tutam ukalalık olmalı fazlası zarar.Özgüveni sağlam olmalı ben dil cambazı bir insanım ki beni bastırabilmeli dili kuvvetli olmalı az ama oturtan laflar söylemeli.
Gülen insana bayılırım o bana bakarak gülümsesin içimin yağları erisin o güldükçe(3kilo birden vermeliyim)elim ayağım titremeli allahhh alllaaahhh=)
Benden bir adım daha üstün olmalı ki saygım daha fazla olsun.
Her zaman elde avuçta biri istediğim zaman ulaşılabilir insan olmamalı çok sıkıcı çünküü her an gidecek gibi onun için uğraşmalıyım her zaman daha çok sevsin beni diye uğraşmalıyım ilişkiye heycan katar bu.
Ben kıskanılmayı severim(abartmadan) seven adam kıskanır ulennn =D
Neyse evlilik dedin heriflere daldın gittin diyorsunuz dimi evet asıl konuma geçiyorum.Evlenmek,bir yuvayı paylaşmak,bir ömrü paylaşmak bu isteklerin hangisi kafa yemekdir ki...
Eşim 8de işe gitsin ben kahvaltı masamızı toplayayım süsleneyim 9da da ben işe gideyim o işten gelene kadar koştur koştur evime gideyim yemeğimi hazırlayayım gelmesini bekleyeyim o kocaman gülüşüyle bana baksın elinde meyve poşetleri ekmeğiolsun, evimize girelim yemeğimizi yiyelim gözlerimizin içi gülsün.Evimizin her köşesinde neşeyle çekildiğimiz fotoğraflarımız olsun 2 oda 1 salon evimiz olsun eşyalarımız bizim gibi olsun yarı modern yarı alaturka hesabı.Birlikte tv izleyelim film izleyelim o bana meyve soysun yedirsin ohhh =) izlediklerimiz hakkında abudik gubidik yorumlar yapalım.
Dırdırcı bi kaynanam dedikoducu bir görümcem kıskanç bir eltim olsun ama ben kocama yaranmak için onları çok seviyormuş gibi yapayım.Kocamı izleyerek uyuyayım her köşesini ezbere bileyim o bana dokunmadan kokumu hissetmeden uyuyamasın.Şimdi size soruyorum kadınlar evlilik manyağı diyen hödükler bu istekler kötü bi şey mi???
AYYYY EVLENESİM GELDİ 3 VAKTE KADAR:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder